torsdag 3 juli 2008

3 Juli

Allting blir fel, allting går åt helvete och jag kan bara stå bredvid och se på när jag själv blir mindre och mindre. Det gör ont att tänka, att tänka samma saker hela tiden och inte veta varför man tänker på det, varför man hae börjat känna såhär. Det gör ont, ont, ont. Jag vill bara stänga in mig på rummet, stänga av mobilen, sluta existera och inte ha någon som helst kontakt med någon.

Snart kommer alla sluta bry sig, helt klart. Jag är trots allt bara typen som gnäller, jag är den typen som folk tror hittar på en massa saker för att få någon slags sympati, någon slags uppmärksamhet. Jag är trött på det. Kan folk inte bara tro på vad man säger? På vad man känner och tycker? Nej, folk älskar att stämpla mig som lögnare, svikare och ett stort jävla fiasko. Folk får tro vad de vill nu, jag har slutat bry mig, för jag kan inte göra någonting åt saken hur som helst, jag är trots allt inte något jävla helgon.

Det är varken en lögn, ett skämt eller ett försök till sympatipoäng från någon, det bara är såhär. Allting är skit just nu, och det får vara så, för jag vet inte vad jag kan göra för att få det att bli bättre, för att få det att försvinna och lämna mig ifred. Jag vet verkligen inte. Jag vet ingenting.

/S*

Inga kommentarer: