söndag 18 maj 2008

18 Maj

Update :
* Datorn hemma har ääääntligen lämnats in för att grafikkortet ska fixas . Hade den ej lämnats in inom kort så hade jag halshuggit mig själv med en kökskniv, för jag är i desperat behöv av The Sims .
* Jag ska få en ny katt . Inte för att han kommer kunna ersätta Belsebub trots det faktum att han nästan ser exakt likadan ut som han gjorde, men för att fylla ett litet hål i mitt hjärta. Jag är mamma och pappa evigt tacksamma för att de gick med på det, trots det höga antal katter som redan bor under vårt tak. Skratta ni bara, men antalet fyrbenta är högre än antalet tvåbenta i min familj. Det är bara ett under att jag inte har börjat utveckla en svans, eller kanske morrhår.
* Jag har börjat spela Magic och kan nu klassas som officiell tönt.
* Nästa vecka kommer jag att drömma om självmord varenda natt pågrund av de tusentals saker som jag måste utföra : Matteprov, franskaprov, musik prov, muntlig redovisning på engelska angående Raoul Wallenberg, muntlig redovisning på svenska angående gatubarn, muntlig presentation på franska angående mig själv (vem är jag ?!) . Jag tror det var allt ..
* Jag har bestämt mig för att spara pengar till en laptop . Önska mig lycka till .
* Lukas är skyldig mig en tungpiercing för att jag säger det, eller för att få det att låta mindre brutalt, för att jag hade namnsdag i lördags . Dock kommer det aldrig hända, så vi kallar det önsketänkande.
* Jag kommer få 1024 kronor på tisdag ( klad hest ) .
* På torsdag ska jag på bio med Maria, och vi ska se What Happens In Vegas . Jag kände mig tvungen att få ut Maria lite, med tanke på att hon itne har varit på bio på cirka 2 år . Eller så ..

Intressesmurfarna hoppar höööööööööögt över all denna not necessary fakta, och de jublar dessutom över hur jag blandar svenska och engelska, men de ska få se, för jag kan minsann blanda trois languages i ett . En mer seriös blogg kommer inom kort , stilla er <3

Inga kommentarer: