onsdag 3 september 2008

3 September

Såhär i mitt sjuka tillstånd skulle jag vilja passa på att tipsa om ett skitenkelt sätt att skaffa sig gratis biobiljetter på!

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=42006

Det handlar bara om att samla poäng genom att följa de olika annonserna på sidan. Hur enkelt som helst egentligen! Det kan handla om att du bara ska klicka dig in på en sida och så får du ett atal poäng, eller så ska du registrera dig för exempelvid ett nyhetsbrev, eller så ska man köpa någonting . Jag har fått poäng genom att klicka mig in på sidor, genom att registrera mig för diverse nyhetsbrev, samt genom att köpa exempelvis min plattång från en annons. När du har tillräckligt med poäng så är det bara att beställa biobiljetten så får du den på posten, och vem vill inte få en gratis biostund på posten egentligen ?

Prova, det är sjukt lätt : ) !

Inga kommentarer: