söndag 22 juni 2008

22 Juni

Grattis Fredrik "Sallad" Malmberg <3

Vi har känt varandra i 1 år och 16 dagar, för att vara exakt, och jag ångrar inte en minut av den tiden. Du är allt som jag behöver i en bra vän, i en bästa vän, för du ställer alltid upp, du bryr dig alltid och du vill alltid hjälpa när någnting är fel. Vi kan prata om allt du och jag, verkligen allt mellan himmel och helvete, och vi respekterar varandras åsikter, varandras tankar och varandras känslor. Vi respekterar varandra helt enkelt,och det är det viktigaste, att vi alltid låter varandra vara oss själva. Vi har ingen fejkad, påhittad vänskap som är så fruktansvärt vanlig nu för tiden, vi har en riktig, stark vänskap som vi bryr oss om, eller hur? För jag bryr mig om dig, och såvitt jag vet så bryr du dig om mig också, och vad som än händer så kommer jag alltid att vara din vän, din bästa vän om du bara låter mig. För för mig är du alltid en bästa vän. Tack för att du finns, Sallad :) .

Inga kommentarer: