fredag 20 juni 2008

20 Juni

Varför, varför, varför består denna värld till 99,9 % av egoister, av idioter, av självupptagna jävlar som inte tänker på annat än att ta hand om sig själva och se till att alla andra tycker det de vill att de ska tycka om en? De tigger om din uppmärksamhet, och du är dum nog att gå på deras knep som de funderat ut, du är dum nog att ge dem uppmärksamhet, till och med din vänkap, men trots det blir du i slutändan bortglömd och de kastar bort dig som en sprucken jävla spegel där de inte ser annat än trasiga leenden. Du är alltså inget annat än en stand in som kan rycka in då det behövs, då de inte riktigt vet hur de ska kunna ta hand om sig själva längre, då de inte längre vet vad världen tycker om dem. En obetydlig stand in, det är vad du är !

Jag orkar inte klaga, men jag är besviken på allt och alla just nu.
* Sveriges insats i fotbolls EM - ett gäng gubbar funkar inte längre, sorry!
* Vädret - varför regn på midsommar?!
* Folk som säger sig uppskatta dig men i själva verket var du bara en näsduk att torka falska tårar med
* Mig själv, för att jag inte kan skriva intressanta bloggar m.m

Hur som helst, glad midsommar, nu ska jag dränka mig i jordgubbar och grädde och inte tänka ett dugg på vad det kommer ha för betydelse på min redan ... runda figur :) .

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag håller med till 100%spc de med att folk kommer där med att någon har bedragit de och sen går de ändå tbx osv...palla skriva h´är man i understand u gurl:D<3

Anonym sa...

vilken skola/linje ska du gå nu?
bra blogg btw